Mandarin/Mint
Precis som under graviditeten med Hedvig så har jag nu oerhört torra händer! Så torra så att jag börjar lätt blöda över knogarna om jag skrapar emot nånstans minsta lilla. 

Så när vi var på stan i söndags för att handla julklappar till Markus syskonbarn så köpte jag mig också en handkräm på Rituals i Linden. Den känns helt ok och doftar underbart av mandarin och mint! 95kr känns ju helt ok också!

Under graviditeten med Hedvig så fick jag Elisabeth Ardens handkräm av mamma och den är ju superbra men ett minus med den är att den doftar så himla starkt av nån sorts krydda som jag inte gillar.

Anonym

Jag tycker oxå att EA är bra men luktar apa,är den där bara bra,eller jättebra?😊

Svar: Jämförelsevis med EA som är jättebra så skulle jag nog kalla den här från Rituals för bra. Många är ju dåliga och innehåller bara en massa vatten, men den här är helt ok! Plusset är ju som sagt att den doftar så friskt och gott!!
Tessan

Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress