Lilla liten!❤️
Ja. För en timma sedan ringde dagis då Hedvig kräkts, igen. När jag kom dit 15 minuter senare så hade hon hunnit kräkas 2 ggr till. Hon satt helt matt på en stol och stirrade ut i tomma intet. När hon såg mig så sa hon "jag har kräkits, jag vill sova." med den tystaste lilla rösten jag hört nån gång! 

När vi kom hem somnade hon på mindre än två minuter i soffan, vit som ett spöke i ansiktet! 

Så nog är hon sjuk denna gång. I torsdags var hon ju pigg och välmående när jag hämtade henne på dagis på morgonen efter att hon spytt en gång. Då måste det ju varit av hostan?! Men frågan är var hon fått magsjuka ifrån nu när hon varit hemma i helgen??
Sarah Fredriksson

Kul att hitta ännu en gravidblogg! Sj har jag precis gått in i v 20 med mitt tredde barn. Hoppas det lugnar ner sig med förvärkar för dig och att du klarar dig från urininfektion.

Svar: Kul att du hittat hit, välkommen! Och grattis till er tredje!
Tessan

Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress