Inredning
Ligger i soffan och surfar runt på webben och hittar så mycket fin inredning jag vill ha! Måste sätta mig nån dag och sortera lite, för det är så mycket jag gillar men man kan ju inte ha 3 mattor i vardera barnrum.. Måste sortera bort helt enkelt. Sen försöka få till en röd tråd, så att det går ihop lite. 

Allrummet här uppe är ju nåt som verkligen behöver prioriteras. Men det är inte lätt, det finns för mycket fint helt enkelt! Speciellt när det gäller belysning!

Men några "must haves" har jag hittat! Ska bara sova på saken ett par nätter först ;)

Det här är ju riktigt bra förvaring! Och fint! Nåt liknande får det definitivt bli!

Den här vägglampan gillar jag starkt!

Och den här vägglampan


Linn

Tipsar om "barnrumsinspo" på instagram 😊

Svar: Tackar!
Tessan

Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress