Godnatt då
Över 2 timmar tog det att lägga Hedvig ikväll. När hon väl somnat så vaknade hon efter ca 15 minuter och grät pga dröm. Inte lätt att trösta heller då hon nästan sov fortfarande, ja ni fattar vad jag menar.. Hon nöjde sig heller inte med annat än att jag skulle ligga på rygg under hela nattningen så att hon kunde ligga med huvudet på mitt bröst och också med handen över bröstet. Så nu har jag sammandragningar pga att jag legat så för länge. Och kvällen är över så det är ju bara att gå och lägga sig själv... 

Vi måste vänja av Hedvig från mig på nåt vis. Hon är så galet mammig och det blir bara värre och värre känns det som. Sedan vi flyttade till huset för 6 veckor sedan så är det jag som lagt henne varenda gång, det funkar inte med nån annan när hon vet att jag är hemma! Hur ska jag kunna finnas till för en liten till snart? Tills dess måste H klara av att mattas av sin pappa och sova utan mig på nätterna. Gud det kommer bli tufft att vänja av henne, om det ens går? Med tanke på det så känns ankomsten på ca 15 veckor av bebisen alldeles för nära. 
Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress