Alice & Fox
Som ni kanske märkt på allt mitt bloggande idag så är jag rätt uttråkad. Och när jag är det så brukar det oftast bli så att jag shoppar på nätet. Idag var inget undantag. Jag klickade hem ett dockskåp och en lampa från Alice & Fox tidigare idag. Har gått och tänkt under dagen att jag får spara sakerna tills barnen fyller år (för att döva samvetet lite att jag shoppat.) men Axel fyller ju inte förrens i slutet av maj månad och Hedvig först i slutet av Juli... 

Dockskåpet var nedsatt från 1995kr till 995kr:






Lampan var nedsatt från 499kr till 299kr tror jag det var. A som i Axel 💙


anneli

Helt sjukt vad du shoppar alltså! Ni måste ju bada i pengar, ofta dyra saker med. :-P

Svar: Absolut inte! Att vi badar i pengar alltså.. Det här har shoppats för pengar jag sparat till att köpa inredning för! Jag har ju vetat om våran flytt sedan vi startade byggprocessen för 15 månader sedan! :)
Tessan

Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress