Övre planet i bilder
Jag lovade bilder på övervåningen så här kommer dom. Gick runt nu och snabbfotade lite med mobilen, inte världens bästa bilder som vanligt men ni har ju aldrig klagat iaf 😘 
Här kommer jag upp för trappan till allrummet på övre plan:









Extrarummet/lillebrors rum som just nu agerar förråd. Här ska det tapetseras men jag kan inte bestämma mig vad jag vill ha för tapet...:







Hedvigs rum:







Axels rum, som jag tycker är lite för tomt och omysigt än så länge.. Tänker en vit stringhylla här nånstans, en matta, lite posters på väggarna osv:






Klädkammaren som ligger mellan barnens rum, inte mycket att se. Här förvaras lite kakel och klinker, Hedvigs fyrhjuling, matstol och kartonger:

Badrummet:













Nu har ni fått se hela huset, rum för rum :)
Lindha

Jag tycker verkligen ni har fått till en riktig hemtrevlig känsla, trots att ni inte bott i huset länge. Älskar att följa din blogg och dina inredningstankar :) Badrummet är bara fantastiskt-badkaret är en stor favorit. Så massiv, men ändå så enkel. Love it!
En fråga: Har ni tänkt ha gardiner i allrummet eller kör ni gardinfritt?


Kram, Lindha

Svar: Tack! Vad glad jag blev för din kommentar! Det är tänkt gardiner tror jag, iaf på nedre planets allrum! Jag vill ha sån taklist istället för gadinstång, men då måste man ju sy upp gardiner till antar jag så det kommer nog ta ett tag innan jag tar tag i det 😁 Kanske nåt liknande på övre planet sen också
Tessan

Anonym

Jättefint! :-)

LA

Å bad fint ni har det.. Som sagt ovan, badrummet är så fint 👌🏾
Undrar vart ni köpt sängstommen som ni har i H:s rum?!

Svar: Den är från Ikea, Hemnes 120x200cm 👍🏼
Tessan

Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress