Nu var det dags
Klickade hem lite kläder från H&M idag. Nu börjar det bli svårt att klä sig och det enda jag äger just nu i mammakläder är två par byxor och en tröja. Så det blev lite tröjor, toppar, leggings, underkläder, en klänning. Jag har varit lite sugen på en lång Cardigan i färgen grå från Ellos också och när jag nu tänkte göra slag i saken så är den såklart slutsåld! 

Om en timma ska jag hämta H på dagis. Imorgon ska vi till BVC på 2.5-års kontroll.

Jag måste ta tag i att köpa frimärken också. Det är helt galet! Jag har brev som behöver skickas iväg och det är i stort sett det enda jag har på "to-do-listan" om dagarna- att köpa några frimärken. Men det blur aldrig av, jag glömmer det konstant! Har försökt i 2 veckor nu! När det blir av kanske jag ska köpa på mig en årsförbrukning direkt...
Anonym

Ska du sälja på vikbolandets bytardag? om inte, säg gärna till om du skulle vilja sälja av med lite i 92/98 ☺️ Med vänlig hälsning, Sara

Svar: Jag tror inte jag sälja nåt i år. Hedvig har precis själv börjat med stl.92 så går jag på klädbytardagen så är jag själv ute efter den storleken 😁😊
Tessan

Anonym

Jaha oj!! Min dotter på 20 månader har börjat med 92 o har väl haft en växtspurt :) men då har jag frågat iallafall :)

Svar: Ja Hedvig är rätt liten för sin ålder tror jag, ska bli spännande och se längd imorgon på BVC och hur hon ligger på kurvan
Tessan

Carro

Hahaha Samma här! Har ett viktigt brev i väskan som verkligen måste postas. Brevet har legat där sen förra måndagen... Och jag är helt klart och handlar varje dag, men det där jäkla frimärket alltså...

Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress