I think I think to much
Låg vaken länge, länge, länge efter att jag gått och lagt mig igår! Liten i magen var vildare än någonsin tror jag. Låg och funderade på vad jag vill ha för inredning på övervåningen i allrummet. Sen gick jag i huvudet igenom rum för rum i huset, låg och tänkte på det lilla barnrummet där uppe som just nu agerar förråd med 7-8 kartonger, flera fulla Ikeakassar och annat.. Det ska ju rensas bort och plockas upp. Men flera kartonger är ju fulla med böcker och dom kan vi inte packa upp förrens vi har bokhyllor. 

Och vad ska vi ha för möbler på terassen där uppe? Ska vi ha en vägghängd markis eller bara ett sånt där jumboparasoll? Vad svårt allt är!

Moccamastern är igång hör jag och Macke håller på och tänder i braskaminen. Dags att rulla ur sängen snart då!
Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress