Crazy cleaninglady!
Har precis lagt Hedvig så nu sover hon för natten. Macke har somnat han också men inte för natten va?! 

Axel spelar på sin surfplatta och vi väntar på veckofinalen av farmen som är kl.20. 

Idag har det verkligen tokstädats! Först storstädning i förmiddags, det har ju blivit en söndagstradition. Sen har jag fortsatt under hela dagen med att torka av skåpsytor och luckor, torkat av alla handtag på alla dörrar, tvättat flera maskiner, kalkat av moccamastern, rensat en del och massor med annat. Kände mig nästan manisk ett tag. Speciellt när det verkligen inte fanns en endaste grej mer att städa, då gick jag runt som en osalig ande och bara letade efter fingeravtryck på kyl och frys och mikro och ugn. Boandet har nog satt igång! Dock lite väl tidigt kan jag tycka, för såhär orkar jag inte hålla på i 10 veckor till! 

Jag har tillomed suttit med en hink varmt vatten och diskmedel och skrubbat hur många av stenarna som helst där ute med en svamp.. Kanske hittar jag nån tall imorgon där ute som behöver dammas av lite, eller torkas lite på barken... 😂 
Anonym

Du är sjukt rolig! 👍😀😂/ Johanna

Svar: 😁
Tessan

Anonym

👏🏻Ni kommer ha en kliniskt ren tomt!!😂 Lika bra att lägga ribban direkt gentemot grannarna...sånt brukar få fart på snacket på byn!😉 Kram Anna

Svar: Precis!! ⚡️💪🏼👊🏼😝
Tessan

Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress