Inte så trevlig morgon

Axel och Macke kom i luven på varandra, eller mera att dom käftar mot varandra och irritationen känns i luften. Avskyr när sån energi uppstår, jag är superkänslig för sånt. Speciellt när det är Axels sista morgon här innan han åker till skolan och pappaveckan börjar. 


Nu har Axel åkt till skolan och Macke till jobbet och kvar här sitter jag med en liten klump i magen. Jag överreagerar kanske en smula. Det blir automatiskt så att jag går in i försvar för Axel innan jag ens vet vad det handlar om. 

Bara att försöka skaka av sig känslan. Nu ska jag, Hedvig och Gustav ha en bra dag med bara positiv energi här hemma! 

På torsdag kommer Madde, Nicke och Ines och på torsdag ska jag även hämta Axel då vi får låna honom en natt för att fira lite jul innan julafton då han är hos sin pappa. 

Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress