T I S D A G

Jag har inget roligt att skriva idag heller. Har knappt sovit inatt. Gustav har varit vaken en hel del och när han sovit har jag legat vaken och kallsvettas. Huvudvärken kommer så fort jag stiger ur sängen och det liksom susar i huvudet.

Jag är SÅ TRÖTT på att må såhär!

Hedvig sitter i soffan och äter frukost framför Barnkanalen och Gustav ligger i babygymmet och sneglar lite på tv han också, det får vara så just nu!

Hedvig börjar dagis idag igen. För 4 veckor sedan gick hon på semester, nu kommer hon tillbaka som en blöjfri tjej! Hon börjar också i "stora huset" idag. I "lilla huset" går 1-3 åringarna. Denna vecka går hon på en avdelning som heter 'Stranden' och nästa vecka börjar hon på sin nya permanenta avdelning som heter 'Snäckan'.

Jag ska dricka lite kaffe, ta en värktablett och sen hoppas på att Gustav vill vila mycket under de timmar sen som Hedvig är på dagis!

Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress