Kväll

Gustav sover, Hedvig sover nästan. Jag har fixat iordning lite grönsaker och dipp och en flaska mousserande passionsfruktsvin 👌🏼 Den är bara 8%-ig och supergod! Drack den på Fridas land för några veckor sedan för första gången och älskade den, hoppas den är lika god idag!

Dippen är gjord på turkisk lättyoghurt ist för gräddfil, bara en tredjedel så mycket kalorier i som i gräddfil 👏🏼 smakar hur bra som helst!

Anonym

Det där vill jag ha när jag ska bo hos dig. Hälsningar Mamma

Svar: Självklart
Therese Öjebo

Anonym

Hur hög är sockerhalten på det vinet?Det låter jättegott men jag brukar välja viner med 3 gr socker/liter,eller mindre😊Blir nyfiken på det,passion är ju fantastiskt gott👌🏼

Svar: Ingen aning? Vinet heter NVY och finns på bolaget. Sockerhalt- sånt ska jag med börja kolla efter 👍🏼 Bra tips!!
Therese Öjebo

Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress