F R E D A G

Imorse var ventilationskillen här och fixade frånluftvärmepumpen. Den har larmat om nåt fel i flera dagar nu. Det var bara nånting som var glappt nånstans så det gick fort att fixa 👍🏼

Sen har jag varit på utvecklingssamtal på Axels skola. Gustav fick hänga på han också medan Hedvig fick hänga i Lindö under tiden.

Nu har vi precis kommit innanför dörren. Hedvig somnade i bilen på vägen hem och sover nu vidare på soffan. Hon blir nog vaken rätt länge ikväll med andra ord men det gör inget för jag har köpt lite chips och dipp till fredagsmyset så kan hon hänga med mig i soffan ikväll.

Macke ska på golftävling med kollegorna efter jobbet så han kommer nog inte hem förrens rätt sent. Jag hoppas han vinner och tar med nåt fint pris hem 😁

Fick med mig 2 zucchini från Lindö, egenodlade av Bosse och Carin. Ska laga nånting gott med dom, får se om det hinns med ikväll

Idag måste det vara den varmaste dagen hittills i år va?

Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress