Bilder från igår

Kastar bara in dom. Fick i stort sett noll sömn inatt pga osynkade barn, myggor och en mobil som burrade halva natten. Sammanlagt sov jag kanske en timma om ens det.. Så när barnen tog morgon 5:40 imorse så packade jag ihop våra saker och smög ut till bilen med barnen och åkte hem (Frida och de andra sov). När jag kom hem fick jag två timmars sömn då Macke tog barnen och åkte iväg till jobbet senare för min skull ❤️

Gustav är ju sån som gärna håller i en hand helst hela tiden, det går lika bra med ett snuttedjur. Men när vi skulle åka hemåt imorse så hade jag redan råkat packa ner snutten nånstans så då fick han en liten handduk ist och det gick lika bra

Sen hade vi sedan ett par dagar planerat att åka Wildfire i djurparken idag. Skaffat barnvakt, Macke åkte hem från jobbet några timmar tidigare så han kunde hänga på, mötte upp kusin med familj och gick mot karusellen med pirr i magen... Men så var den stängd pga att byglarna som man sitter fast i hade krånglat så dom som hade åkt innan oss hade sedan fått sitta fast utan att kunna kliva ur i över en timma.. Men vi åkte delfinexpressen och skeppet ist, inte riktigt samma sak men bättre än inget iaf haha!

Nu är jag så trött att ögonen går i kors och benen värker så det är dags för den efterlängtade sängen!

Godnatt!

Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress