Kväll
Sista kvällen som gräsänka. Imorgon kommer Macke hem, dock nån gång under eftermiddagen så jag får inte träffa honom förrens efter mitt jobbpass vid 21:30. 

Veckan har gått väldigt fort och rätt smidigt. Det är ju så lyxigt att ha bilen hela tiden, känner mig friare och tryggare än annars! Men nu är det ju bara 3 veckor kvar tills jag får bilen, Halleluja!!!!

Det är rätt skönt att bara vara ensam hemma om kvällarna, jag är nog lite av en ensamvarg ibland. Förr avskydde jag att vara själv men nu trivs jag i mitt eget sällskap eller vad man ska säga. Blir nog en tidig kväll, är rätt så trött efter nattens kräkrunda... 

Tacopaj slängde jag ihop ikväll, med sallad till. Nu väntar jag bara på att filmen ska ta slut (twilight) sen är det godnatt!



Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress