Onsdag
Tog en sväng till huset idag igen. Träffade på plattsättaren där så vi fick gå in och kika. Golvet är snart färdiglagt och idag skulle det börjad med spackling av väggar i badrummen. Färgen vi har valt i alla sällskapsutrymmen är bara så fin! Ljusgrå. 

Sen var det inskolning på schemat. Gick superbra. Vi åt lunch ihop där Hedvig och jag. Imorgon ska vi vara där mellan 9-14 men jag kommer att gå iväg efter nån timme och sitta i personalrummet så får Hedvig prova på att vara där själv. Ska packa med mig matsäck och en bok tänkte jag :) Lyxigt!!

Nu har Axel en kompis hemma som följde med hem efter skolan. Macke borde vara på G hemåt från jobbet snart. Ikväll ska jag eventuellt iväg och mysa lite med Johannas bebis som tittade ut i fredags 😍 
Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress