Måndag
Ser på Sofias Änglar med mina hjärtegull. Vi lyxar till det med popcorn en måndag :)


Inskolning gick bra imorse, vi var ju bara där en timma idag. Till en början var Hedvig lite småtvär mot fröknarna men mjukade upp rätt fort. Jag gjorde bort mig då jag trodde en annan mamma som var där och inskolade sitt barn var en av fröknarna så jag började prata med henne om Hedvig. Förstod först en kvart senare vid sångstunden hur det låg till. Så jäkla pinsamt! Jag förklarade mig heller aldrig för jag kände att då snurrar jag nog bara till det ännu mer och övertygar tjejen om att jag är helt slut i huvudet... 😂 

Nu under kvällen har jag varit hos Marre i Åby och fått bilstolen installerad, det gick inte så bra för Macke igårkväll eller imorse och det slutade med att han fick ta Seaten till jobbet och jag och Hedvig tog Mazdan med barnstol i. Men nu har Marre fått iordning på't ❤️ Det var hon som installerade bilstolen i Mazdan också för 1.5 år sedan. Tur man har na!
Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress