Skönhetssömn
Hedvig igår kväll


Hon sover alltid på nån av oss, oftast mig. Jag vet att hon borde vänjas av vid det och lära sig att sova i sin egen säng. Men jag orkar inte ta den striden just nu, så hon får sova vidare bredvid oss.
Carro

Helt rätt inställning! Man gör ju det som passar en själv. Vi fick gång på gång höra från människor att vår son aldrig kommer att sova i egen säng/eget rum om vi inte vänjer av honom att sova med oss... Han skulle minsann "sova hos oss till skolåldern"... Då bodde vi i en 2a i stan och när vi flyttade till hus när han var drygt 1,5 så fick han sitt rum och första natten sov han i sin säng, i sitt rum och har gjort det sedan dess... Du behöver inte ursäkta dig! =) Grym blogg och jag ser fram emot att få följa ert husprojekt! Mer sånt!

Svar: Tack vad skönt att höra! Ja vi gör som vi vill så får andra göra som dom vill med sina barn 👍 Det kommer mycket mera hushushus snart, just nu står det stilla och händer inte så mycket förutom pappersarbete och underskrifter... Men snart sätter det igång på riktigt! 🎉 Kramar!!!💛
Tessan

Marie

Håller med dig! Var sak har sin tid. Varför stressa? Alldeles för fort är de tonåringar. :-/ Man gör ju det som passar bäst för sin familj och sina barn. Även allt för att få skönhetssömn.. Glada föräldrar=glada barn. :-) Ser också fram emot att följa ert husbygge. Glädjs med er! Ha det gott! :-)

Svar: Jag blir så glad av såna här kommentarer! 💜
Tessan

Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress