Är det torsdag?
När jag blir frisk ska jag ut och motionera, springa/jogga. Sånt längtar jag efter nu! Idag var det blå himmel och strålande sol ute, jag fick beskåda vädret genom fönstren här uppe på fjärde våningen. Jag vill ha vår och sol, frisk kropp och massa god, nyttig mat!

Har ingen smak överhuvudtaget och då blir ju aptiten sämre också. Kan inte ära så mycket ändå pga sväljsvårigheter, svidande i blåsor i munnen och dessutom så håller jag på att kvävas känns det som då jag inte kan få in någon luft alls genom näsan. Glass är ändå rätt skönt för halsen. Ikväll smakade vi en ny sort med smak av persika och jalapeno. Enligt Markus så var den stark men jag kände absolut ingenting. Förutom värktabletter och strepsils, honungsvatten, coldzyme och Treo så har jag nu även gått loss på allergimedicin (nässpray) som jag hittade i medicinskåpet, köpte det förra våren då jag blev pollenallergisk. Men inget hjälper, ingenting. Det är rätt frustrerande faktiskt... 

Åh vad jag ska njuta av att vara frisk sen (för det blir jag väl va?!) Jag ska njuta och påminna mig själv hela tiden hur underbart det är att må bra! 
Veronica

Ja när du skrev var det väl torsdag. Nu är det fredag.
Men asså, usch jag tycker synd om dej! Krya dej!!

Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress