Weddingday
Sagolikt bröllop igår! Hade så kul och vissa gånger under middagen så skrattade jag så jag fick ont i både kindben och mage!

Jensa och hans flickvän hade rummet bredvid oss på hotellet, vi kunde gå in och ut till varandra genom balkongerna.

Vi checkade in och tog sedan en varsin öl innan vi började fixa till oss.







Bröllopsfesten hölls på Dalarö Skans, en ö ute i Sthlms skärgård. Otroligt vackert där! Jag önskar jag hade tagit flera bilder!




Bordet jag satt vid hette "Norrköping" jag satt i samma bord som En Sofia som tidigare bott i i Norrköping. Vi fann varandra och hade så himla kul!



Utklädnad fanns för dom som ville ta en bild med polaroidkamera. Så klistrade man in bilden i ett album sen med en hälsning till brudparet






Idag är man inte så kartig direkt.. Men det var det värt!! Nu blir det hamburgare och film!



Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress