Hedvig!!!🎈🎈🎈🎈
2 år gammal/ung idag! 

Imorse vaknade jag och Hedvig samtidigt så vi låg kvar i sängen medans pappa Macke gick och hämtade paketen och kom in med sång till sovrummet :)

Av de saker hon fått av oss så var kritorna och målarboken favoriten tror jag.













Det blev pannkakor till frukost 🌝

Sen en tripp upp till stan där vi handlade lite kläder till Hedvig inför veckan i Mallis, hon fick ett par sandaler också. Lite kläder till mig, kläder till Macke, annat bra-att-ha grejer till semestern. 

Macke och jag firade att vi gemensamt varit föräldrar i 2 år idag med en lunch och fika på Lindahls.



Vi köpte även en prinsesstårta som vi ska bjuda gästerna på i eftermiddag. Det blir bara farmor och farfar och mormor som kommer, men det räcker gott och väl, skönt med mindre firande. Jag skulle ju ha jobbat idag så vi hade inte planerat nåt alls egentligen utan tänkte ta det lite senare..

Så med 3 timmar kvar innan gästerna anländer så ska vi städa och dona lite och även koppla in Axels nya större tv, en smart-tv. Han vet inget om det än, han kommer bli superglad! 
tjockvawa.blogg.se

Grattis från "moster" Vawa, farliga Putte, Havanna o flickan oxå!! Puss o Kram

Svar: Hedvig tackar så mycket för gratulationen!
Tessan

Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress