Onsdag
Ikväll har jag och Lisa varit och kikat på en tomt i Svärtinge, bara ett stenkast ifrån våran tomt. Eller kanske 10 stenkast, det finns en genväg vi kan ta till varandra ifall hon och Jimmy skulle flytta dit och sträckan blir ca 700-800 meter så det är ju nära! 

Vi blev helt kära i tomten både Lisa och jag! Sjöutsikt (en liten glimt iaf.) Stora fina ekar, en mysig liten grusväg där tomten låg längst in på en liten återvändsgränd. Syrsor som spelade så att man trodde att man var utomlands. Man hör syrsor vid våran tomt också men inte lika många som vid "Lisas" ställe. Kan man plantera ut lite fler syrsor? En liten uppfödning kanske?! ;)

Åh jag hoppas att dom köper tomten!

Tidigare idag var vi en sväng på Bauhaus och kikade på lite marksten, vi har ju börjat planera tomten litegrann.

Här har ni Hedvig tidigare idag när hon sitter och ritar, en av hennes favoritsysselsättning. Hon är så koncentrerad och noggrann lilla hjärtat! Sen ger hon mig pennan ibland och vill att jag ska rita nånting, gör jag ett enkelt litet hjärta eller en blomma så blir hon superimponerad och berömmer mig massor haha!






Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress