Familjemedlem nr.5
Om bara ett par veckor så är han hemma hos oss. Fast hur vi ska få hem honom är lite oklart än så länge. Antingen så åker vi allihopa upp eller så får Macke kanske åka själv. Katten finns ju hos Markus kusin som bor några mil norr om Stockholm. 

Vi fick lite bilder på honom häromveckan, han kallas för räven tydligen då han har lite rävansikte. Han är också den enda i sin syskonskara som klättrar på ben, bådar ju gott haha han ser ju galen ut!




Han har växt lite sedan sist jag kelade med honom, då såg han ut såhär:



Anna

Oh... Han är ju ljuvligt söt!! Är egentligen hundmänniska men denna lilla killen är ju toksöt! Vad ska han heta? Han har ju som ett M i pannan, hur cool som helst! :)
Jag frågade tidigt i våras (?) om råd/recension ang barnvagn. Vi har köpt Bugaboo men det blev en Camelion pga att den hade absolut lättaste vikten och jag har svårt att bära/lyfts pga en skada.
Stort tack för recensionen!
Mvh Anna

Svar: Jag såg faktiskt M:et i pannan imorse jag också, vi har tänkt Måns eller Morris, passar ju perfekt med M:et. Det är ju ment to be! Varsågod, det var verkligen så lite så! Kram!
Tessan

Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress