Workout
Ikväll har jag varit på cirkelträning utomhus i Öbonäs. Det var riktigt, riktigt jobbigt! Trodde jag skulle kräkas när passet var över. Men det var riktigt roligt också och en timme flög verkligen förbi! Ska vara med nästa torsdag också tänkte jag. Det kostar 40kr per gång och ingen föranmälan behövs, bara att komma dit :) maila eller kommentera om ni vill ha mer info. 

Det var otroligt skönt att komma iväg och få röra på sig och få frisk luft! Om inte annat för att man kom i lite kläder tillslut ist för nattlinnet ;)

Mensvärken gav med sig tillslut men inte förrens jag tog en tablett som jag fått utskriven på recept (Orudis) och då tog det ändå en timma innan den gav med sig. Försökte först med alvedon men efter 4-5 timmar av rätt jobbiga kramper så var det bara att ta fram det tunga artilleriet. Fast det är ju inte särskilt starka saker, inget morfinliknande eller annat roligt haha.

Lite pengautgifter har det blivit idag också. Kläder och skor till H. Hon behöver ju en helt ny höst och vintergarderob..! Jag har också köpt och beställt namnlappar så att jag kan märka de kläder som ska med till dagis sen. Fyllde på mitt 5-veckors lotto också. Har spelat varje lördag med 5 rader på lotto1 och 2 med joker sen i början av året, alltid samma nummer. Har hittills vunnit småsummor hit och dit såsom 21kr-80kr-120kr-18kr eller nåt sånt. Jag betalar 200kr för varje 5-veckors period. Vem vet? Plötsligt är man kanske miljonär? Eller iaf några tusen kronor rikare :)

Dagens summa vad gäller utgifter: 496kr
Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress