L Ö R D A G
Förmiddagen tog vi en tripp till stan hela familjen plus Olof (Axels klasskamrat) och shoppade loss lite på Polarn & Pyret, jag hade rabattchecken och en slant på presentkort, summan där blev 464kr (egentligen 864kr). Det blev strumpor, vantar, varm mössa och lite kläder :) 

Efter stan gick vi till stadsbiblioteket och reserverade en bok som jag vill läsa (den var för tillfället uthyrd) och så lånade vi en bok till Axel som jag ska läsa för honom om kvällarna "tzatsiki och morsan" heter den :) Min lillebror hade dom när han var mindre och jag minns att jag gillade dom! Hoppas Axel gör detsamma :) 

Nu är grabbarna och Macke borta på konstgräsplanen och spelar boll medan jag och Hedvig är hemma och Chillar. 

Ikväll ska jag gå över till Lisa och hjälpa henne sätta ihop en byrå och ta nåt glas vin, behöver verkligen några timmar från barn känner jag. Dessutom behöver jag lite Lisa-energi för nu har vi inte setts på en vecka minst.
Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress