Ängslig!
Ikväll är det min sista kväll som mammaledig. Imorgon börjar jag jobba heltid. Jag är faktiskt rätt nervös och lite ängslig över alltihopa!!! Lämningar på dagis och skola, hämtningar, jobba, hinna med hemmet, få nån sömn, hålla reda på läxor, gympapackning, matsäck osv osv... Sömnen är jag mest orolig för, eller snarare att man ska orka med alltihopa! Men man kommer in i det va? Har man en dålig natt med lite sömn så har jag oftast kunna knycka nån vila nån gång under dagen samtidigt som Hedvig vilar. Så kan man ju inte göra på jobbet direkt. Jag önskar att det vore årstiden vår ist för höst för jag oroar mig för alla transporter till skolor, förskolor, jobbet då jag kommer sköta allt kommunalt. Det här har jag gått och tänkt på under 2 månader nu. Så det är ändå rätt skönt att det kommer igång nu imorgon, bara att börja bena i situationen. Jag kommer väl in i det fort va?! 

Godnatt
Veronica

Du kommer in i det fort och allt kommer lösa sig. I slutet av året kommer du undra varför du gick o oroa dej innan! ;)
Välkommen tillbaka till jobbet på GAVA

Anonym

Hux flux så är våren här! Det kommer säkert va bökigt ibland men det fixar ni :-)

Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress