PMS!
Sen flera månader tillbaka så har jag märkt av ett mönster. 3-4 dagar innan mens så blir jag nedstämd, tömd på energi, jag blir orolig och ångestfylld och går som med ett tryck över bröstet. Först för nån månad sedan så började jag se sambandet med menstrationen.  Det är riktigt jobbigt för jag mår såhär  drygt en vecka eller iaf tills mensen kommer igång. Är det nån som känner igen sig eller har samma? Några tips och råd om självhjälp?

Jag tänkte att man kanske kan "planera in" sina pms-dagar i almanackan och se till att unna sig lite mera egenkärlek eller vad man ska kalla det. Typ nån massage, fin choklad eller nånting sånt så att man kan "längta" efter dom dagarna ist.. Ni fattar hur jag tänker va?! 

Usch det är döjobbigt att känna sig såhär labil en gång i månaden! 

Den roliga nyheten får vänta tills jag faktiskt tycker det ska bli kul att berätta..
Josefine

Nä vad tråkigt.. Gått in flera gr om dagen i flera dagar nu och väntat! Helt ärligt! Släpp bomben snart!!

PS: jag gissar på att ni ska börja bygga ett hus! :D

Josefine

Nä vad tråkigt.. Gått in flera gr om dagen i flera dagar nu och väntat! Helt ärligt! Släpp bomben snart!!

PS: jag gissar på att ni ska börja bygga ett hus! :D

Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress