T I S D A G
Idag har oiidesign 25% rabatt på hela sitt sortiment :) Jag beställde ett par lära gå skor från Kavat till Hedvig och en uv-dräkt. Rabatten gäller idag och imorgon och koden är: VIPSALE

Ikväll ska jag rida för första gången sen jag ramlade av och skadade foten. Foten är inte läkt helt ännu och jag haltar fortfarande lite när jag tar mig fram men det ska nog gå bra ändå. Det svåraste blir nog att ta mig upp och sen å ta mig ner igen... 

Behöver ta mig upp till stan och köpa födelsedagspresenter till Axel som fyller 7 år på fredag men jag har lite huvudvärk och orkar inte alls egentligen. Men jag har annat inplanerat nu fram till fredag så det är nästan bara idag som gäller... Får ta mig samman helt enkelt (eller skjuta upp det tills imorgon förmiddag.) 
Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress