Foten
Svullen som en klubba och fotknölarna är nästan obefintliga! Då är ändå svullnaden bra bättre idag än tidigare. Jag landade ju med foten först och hela min kroppstyng över när den vek sig åt sidan. Tänk er att man går i skyhöga klackar och vrickar till med foten så att den böjer sig åt sidan, så gick det till för mig fast istället från en klackhöjd på 10-15cm så landade jag från en hästryggshöjd ist. Jag var ju som sagt säker på att jag brutit foten först men så efter några minuter så började det kännas bättre och bättre och det måste ju ha varit adrenalinet som rusade till och hjälpte till att bedöva smärtan några timmar efter incidenten. Kroppen är fantastisk! Macke och jag pratade om det tidigare idag och han resonerade som så att det är kroppens försvar för att man ska kunna "fly" vid fara även när man är skadad, coolt va?!



(Dom här bilderna ovan är ifrån igårkväll, lite bättre idag iaf)


Jag har ordentligt framträdande fotknölar annars (och tydligen skrynkliga fötter haha) som ni kan se på bilderna nedan på min friska fot




Sådär, nu har jag tyckt "synd om mig själv" färdigt för idag ;)
Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress