T O R S D A G
Lite bättre morgon idag än igår. Smörjde med Voltaren gel straxt efter att jag gått upp. Tog spårvagnen till skolan och sen en långsam promenad hem för att känna på knät lite. Det är nog lite lite bättre nu men fortfarande inte ok, hade ju som sagt smörjt med Voltaren innan så hade ju smärtlindring också. Nu är vi hemma igen Hedvig och jag. Jag dricker kaffe och kollar på Nyhetsmorgon medan Hedvig rullar omkring i gåstolen och nöjer sig med att utforska en tom petflaska :)

Fullt i sängen imorse, precis som varje morgon:

Axel tog nya skorna och nya jackan till skolan imorse, han fick packa med sig dunjackan i ryggsäcken för jag misstänker att han kommer frysa på första rasten.


Veronica

Sötisar!!

Så himla skoj det var att låna din son några minuter igår! Han har så mycket spännande att berätta o jag älskar hans språk och sätt att uttala sig... :D Helskön kille asså!

Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress