T I S D A G
Ikväll är det ridning igen. Förra veckan red jag ju för första gången sen avramlingen (idag är det 4 veckor sedan jag ramla av) Det gick sådär. Lite svårt att ta mig upp och sen väl uppe så gjorde det alldeles för ont att stödja i stigbygeln med foten så jag fick hålla mig på en egen liten volt och skritta, lite arbetstrav och nåt varv galopp bara. Men det var skönt att vara tillbaka iaf och även om jag inte kunde göra så mycket så var det ju bättre än inget! 

Idag är det bara en vecka kvar tills Madde och min lilla systerdotter Ines kommer och hälsar på :) Dom ska bo här hemma hos oss och jag längtar!! 
Har köpt en spjälsäng från Brio på blocket som vi ska skruva ihop innan dom kommer :) 

Nu vill jag att veckan ska gå fort!
Sofia

Perfekt o träna sitsen utan stigbyglar.. Vi brukade ha hela lektioner utan stigbyglar.. Man hade ju härlig träningsvärk efter det.

Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress