S Ö N D A G
Under kvällen nu så har jag haft läskiga känningar i min onda fot. Det kommer och går med ca en minuts mellanrum och det känns som om det sitter nåt inne i foten och typ biter eller gnager i nån sena! Riktigt obehagligt och jag får lust att sticka in nåt vasst och klia bort det... Macke har en teori om att det kanske är läkningen som får det att kännas så, benbiten och ligamenten kanske håller på att fästa ordentligt nu? 

Det låter ju rätt positivt faktiskt så jag väljer att tro på det :) 
Kan gå riktigt bra nu och om jag inte går för fort så kan nog ingen direkt se att jag har ont eller rör mig annorlunda. Jag är riktigt trött på att klaga om den jäkla foten, så om nån frågar säger jag bara att det är bra nu.. I övermorgon har det gått 4 veckor sedan jag skadade mig.

Ska ta och köpa ett förband eller Linda eller vad det kallas som ortopeden på sjukhuset rekommenderade mig att göra. Han hade nämligen skadat sig på liknande vis och han sa att den hjälper då man känner av skadan långt efter att även läkningen är färdig (usch jag formulerar mig askonstigt känner jag men jag är för trött för att tänka egentligen...) 

Godnatt
Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress