Tack Darling!
Min nya fina jacka har gått sönder :( eller kanske inte sönder men en söm har gått upp i armhålan på den. 

Fina bästa Lisa tar med den till skräddarn imorgon på vägen till hennes jobb och sen plockar hon upp den påväg hem från jobbet igen och lämnar den här hos mig :) Vilken service va??!!! 

Som om inte det vore nog så bjöd hon även på min favoriträtt för en liten stund sedan när jag var förbi och lämnade jackan. Köttbullar i gräddsås från Findus  med snabbmakaroner till!! Det är verkligen det godaste SOM FINNS! Under sommarsäsongen brukar vi skiva upp en varsin saltgurka också och ha till, mmmmmm det vattnas i munnen varje gång jag tänker på det, haha! 
När Lisa bodde i Thailand under ett halvår brukade hon maila och minst varannat mail så nämndes just Findus köttbullar i gräddsås! Knepet är att tillsätta lite salt, svartpeppar och vitpeppar medans man värmer köttbullarna och såsen i en kastrull :)
Gott, gottigottgott!


Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress