Batra & Robin
Ikväll har vi varit på Louis de Geer och sett Batra & Robins stand up. Skrattade så tårarna rann och kindmusklerna började krampa, faktiskt skrattat så mycket att jag har huvudvärk nu. Ja jösses..!! 

Imorgon är det planerat att vi ska ses och umgås och dricka vin Lisa, Tyra och jag :) Hoppas att Tyra mår tillräckligt bra bara, det är ju så olika från dag till dag och man kan aldrig veta hur hon ska må om 24 timmar, ni som läser hennes blogg vet vad jag talar om. 

Nu inväntar jag reprisen på kvällens avsnitt av farmen som börjar kl.23 sen blir det sovdags så jag säger godnatt nu, puss på er!




Kinna

Äntligen en till som ser på farmen, tror att om den där Jennefer åker ut att hon väljer Ullrika som storbonde igen och då åker Cornelia på det igen.

Svar: Tror du inte att Jennifer sätter killen hon är förtjust i som storbonde, det tror jag :)
Tessan

Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress