Valentine!
Vilken Alla hjärtans dag än så länge!! Bästa på länge! 

Förmiddagen städade jag och plocka iordning hemma, Hedvig satt nöjd och glad och tittade på :)

Vid lunch kom Anna förbi för att äta lunch och hade paket med sig till Hedvig. En gose-elefant med prasselöron som hon hade sytt själv, hur fin som helst!!! 




Straxt efter att Anna kommit så kom också Maria och Madicken. Maria påstår sig ju vara Kung på pannkakor så hon stekte världens berg och levde upp till förväntningarna! Supergoda! 
Madicken dansade balett i köket under tiden :)



Fick även present från Maria- en dagcreme från Clinique! Blev jätteglad såklart, vilken lyxcreme!

Sen gick vi upp till stan en stund för att träffa Tyra :) Här kommer bild på henne haha:

Vi smidde lite planer på att ses snart och ha tjejkväll hemma hos henne :)
Hon hade också present till Hedvig. Ett prydnadshus som hon har "tapetserat" och målat själv, älskart! Skrev till henne i somras när hon la upp bild på det här huset på sin blogg att det ville jag ha!!! Och det mindes hon 💗

I paketet låg det också en liten ugglemössa med matchande små ugglevantar och en söt liten sommarklänning! Så mycket fint alltså!!! 






Slutligen måste jag bara visa "flugan" som jag fixade på Axel imorse innan skolan, haha snygg liten rosett.. Han ville ha nåt rött eller rosa i outfiten nämligen :)


Maria Älveteg

Tack raring för idag! sååå trevligt och mysigt <3 jag dööör för det söta huset som du fick!!! ojojoj, så fint!!
Sa ju att jag var KUNG på pannkisar hahahaha ;)
PUSS

Svar: Tack själv ÄLSKLING! Ses snart igen!! PS Macke gav dina pannkakor 10 poäng!💗
Tessan

Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress