Äntligen
Nu är vi på väg hem från Sthlm. Det har varit trevligt och kul m.m men jag har haft sån stark längtan hem till Hedvig så i tankarna var jag inte riktigt närvarande igår kände jag.. Vaknade imorse vid 08 och bara ville hoppa in i bilen och börja åka hemåt på studs! 
Jag har dessutom haft sprängfyllda bröst under hela dygnet vilket blir en ständig påminnelse att jag ska amma mitt barn..! Jag har pumpat och "handmjölkat" och pumpat igen x 200 känns det som. 
Men nu är vi som sagt i expressfart på väg mot Hedvig och det kommer dröja innan jag är borta från henne såhär länge igen.

Här är Macke och jag igår:


Mary

Hej! Fin klänning! vart hittade du den? :)

Svar: Hej, tack! Klänningen är från Tiger och jag köpte den på Companys som ligger i Spiralen i Norrköping :)
Tessan

Morbror

Ni är jättefina!

Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress