T O R S D A G
Såhär har Hedvig börjat göra med sina nappar, vänder dom bakofram och skrattar och tycker själv att hon är jätterolig haha! 

Förresten så är Madde och Ines här hos oss :) Dom kom i tisdags kväll och stannar till på måndag. 



Dagens pengaflöde: 0 kr 
Jag var sååå nära att köpa en stol när vi var i en second hand butik idag dock. Men jag stod emot och lämnade den kvar. Är den kvar nästa gång jag tittar in dit så kanske jag köper den. 

Den är från slutet av 1800-talet och jag tänkte att den skulle passa fint i ett framtida barnrum till Hedvig vartefter. Men det är ju dumt att börja köpa sådant nu... Det kanske tar 10 år innan vi köper ett hus ju.. 



jossan

Åh vilka fina möbler det verkar finnas i den secondhand butiken. Vad heter den? Söt hon är er lilla Hedvig.: ) Tack för en spännande blogg.

Jossan

Svar: Jag har faktiskt ingen aning om namnet på butiken? Men den ligger på Gamla Rådstugugatan bredvid butiken Hans & Greta (gamla Rosa Elefanten) dom hade mycket fint där inne!
Tessan

Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress