Fredagsgnället!
Nu har jag varit ordentligt förkyld i 4-5 dagar och jag börjar bli riktigt trött på't! Varje kväll tänker jag att "i morgon"...! Men energin är som bortblåst fortfarande och jag längtar till att få den tillbaka!! Jag orkar verkligen ingenting! Att gå till Coop känns överjävligt jobbigt, även då det är slut på mat hemma, vilket resulterar i att jag bara småäter/skåpäter eller inte äter nåt alls.. Och på det viset kommer jag nog inte få nån energi snabbare på direkt.. Macke var och köpte en pizza åt mig nu under kvällen men jag åt bara en 5:e del, orkade knappt skära den, tillomed att tugga var ansträngande :( 
Det enda jag klarar av om dagarna är att ge Hedvig det nödvändigaste (mat, blöja osv) kanske fylla och plocka ut en diskmaskin men sen är det stopp! 
Vill bli frisk nu!
Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress