Eksjö tur/retur
Blev en heldag i Eksjö :) 1h och 45 min tar det att åka dit enkel resa. På vägen dit gick det bra, Hedvig gnydde några ggr men inget märkvärdigt. Resan hem däremot... Fy fasen alltså! H gallskrek så tårarna sprutade i ca 10 mil av 16... Hon fick ny blöja och matades precis innan vi åkte och hade inte alls sovit särskilt mycket under dagen heller så vi trodde att det skulle ju inte bli några problem.. Tjena! Åh det gör så ont i hjärtat när hon bara skriker och skriker och samtidigt tittar på mig och undrar varför jag inte plockar upp henne som alltid annars :( Kändes lite som om det kanske varit lite väl mycket intryck för henne den här helgen? Först museumet igår och sen barnkalas idag, båda dagarna väldigt stojiga. Men vad vet vi? Nu blir det lugna gatan ett par dagar igen och bara välbekanta ställen förutom hemmet känner jag. Min lilla kicka! 
Tackan

Lillsnörpa då, så jobbigt! Jag vet en gång jag liksom ammade Elvira när hon satt i bilstolen... Men så har jag ju väldigt lååååånga bröst också :-) hon vaknade till och skrek så fort jag satte ner henne så då var jag ju liksom tvungen att söva henne på plats.

Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress