Chicken out
Jag fegade ur, avbokade tiden hos kiropraktorn. Låg och tänkte på det igår kväll och vred och vände mig i sängen. Först när jag tagit beslutet att avboka tiden så kunde jag somna. Jag skulle inte kunna slappna av överhuvudtaget och bara känna mig stressad! Dessutom så är 9-tiden på morgonen den heligaste tiden på dagen. Då är Hedvig som nöjdast. Vi brukar ha lite morgonsnack och efter det så brukar H somna vid bröstet medans jag tittar på Nyhetsmorgon. Det är även den tiden som man själv kan passa på att slumra om en liten stund. Nää den stunden vill jag inte förstöra med att ligga och oroa mig när man betalar för en stund som är tänkt för avslappning. 
Men tack vare min underbara syster Ellinor som ställer upp som barnvakt så kunde jag boka om tiden tills på fredag istället :)
Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress