Sleeping Beauty!

MÅSTE klaga lite! Blir GALEN på att vara förkyld!! Idag har vänstersidan varit värst- ögat har runnit i tårar hela dagen nästan, vänster näsborre har runnit hela tiden (fräsch info) men nu ikväll senaste timmarna så är båda näsborrarna precis igentäppta!! Låter skitdumt när jag pratar, speciellt vissa ord eller bokstäver, D hör man inte i mina ord.. Men det jobbigaste med allt är förstås att jag knappt får nån luft! Jag kan knappt äta eller dricka för då känns det som om jag ska kvävas då jag har märkt att man vanligtvis inte andas med munnen samtidigt som man tuggar, utan då gör det med näsan bara.. Och nej jag kan inte snyta mig för det har jag aldrig lärt mig hur man gör, när jag försökt så har jag alltid tyckt att det är obehagligt och som om man ska få lock i öronen. Nässpray går inte heller, har fobi för att "trycka av den" tycker det verkar som om man skulle skjuta skallen av sig. Så jag ligger här i sängen nu med lite halvångest över hur jag kommer att låta och se ut när jag sover med vidöppen mun inatt- Macke kanske har tappat känslor för mig när jag vaknar imorrn bitti hahaha.

Moa

Skönt att höra att jag inte är ensam om att inte snyta näsan, jag hatar det och har gjort det innan men det hjälper aldrig tycker jag. Usch för att snyta! Haha. Krya på dig! <3

Moster Kinna

Har du provat att droppa lite Oleum Basseleum på en näsduk och nosa in brukar underlätta lite.

Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress