Midsommarhelgen

Midsommarhelgen går mot sitt slut. Juni också förresten, går mot sitt slut alltså. Haft en superbra helg med mycket skratt, god mat och trevligt umgänge!! Vi kom ut till Opphem i fredags förmiddag. Axel, jag, Macke och hundarna fick en alldeles egen liten mysig stuga på tomten :) Åt lunch och sjöng snabbsvisor (våran familj var nykter) efter lunchen blev det fotboll, bad i sjön (inte jag) och Yatzy :) Grill senare under kvällen och lite mera partystämning :) väldigt städat dock och jag märkte aldrig riktigt att de andra drack alkohol. Däremot höjdes volymen på musiken mer och mer och framåt 23:30 gick Axel, jag och hundarna till våran stuga och la oss efter lite film på surfplattan :) Axel sov sen till 09 på lördag morgon (REKORD!) så vi fick sovmorgon allihopa :) Brunch inne i storstugan sen lite städ och packning och så var vi på väg hem igen, trötta men glada :) middagen igår blev Pizza i Lindö och sen sov jag "middag" från 18-20 igår kväll. Blev lite lyxfrukost här hemma imorse, brukar vi göra på helgerna :) straxt lite städ och fix hemma sen ska vi till Lindö där vi ska bli bjudna på middag och rabarberpaj :) en annan liten sak förresten: på ultraljudet i onsdags så kunde jag inte låta bli att fråga om hon skulle kunna kolla könet åt oss.. Absolut svara hon :) Macke hängde också på så nån minut senare fick vi veta :) Men vad det blir håller vi för oss själva ett litet tag, får se hur länge jag kan hålla tyst haha ;)

Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress