Manikyr & Pedikyr

Fyllde ju på naglarna idag, blev jättenöjd!! Körde på Fransk manikyr precis som sist men den här gången ännu lite kortare. Dom är så duktiga så dom lägger det vita rätt långt ner på nageln vilket gör att nageln ser längre ut fast den är kort och inte alls i vägen eller så- ni ser på bilderna :) Dom avslutar alltid med en snabb liten handmassage med olja, känns riktigt lyxigt! Påfyllning kostar dessutom bara 268kr vilket är riktigt billigt!! Behöver göras var 4:e vecka iaf. Jag har bokat in en ny tid tills om 3 veckor, så tar jag ännu en tid 4 veckor efter det. Försöker tajma in mina salongsbesök nu så att jag hinner med en gång precis innan det är dags för "nedsläpp" för efter sen har man nog fullt upp i några veckor..! Jo jag fattar att man har fullt upp längre än några veckor men efter första 3-4 veckorna så kanske man kan lyckas klämma in 1 h eller 2 på salong :) Nästa gång jag ska dit blir det dessutom en Spa pedikyr, så fossingarna blir lite ompysslade också :) Måste säga att jag är såååå duktig på att unna mig och rå om mig själv ;)

Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress