Kvällen

Hemma från 30-års festen. Hade riktigt trevligt och maten (buffé) var det godaste på länge! Tårtan var inte fy skam den heller... Det blir bara en massa ätande den här helgen känner jag och säkert även nästa helg då det ska firas midsommar. Idag tog jag en värktablett vid 18:30 när vi åkte hemifrån då jag redan vid den tiden kände av lite värk i ryggen. Den hjälpte iaf riktigt bra och jag har knappt känt av ryggen under kvällen trots att man sitter på obekväma stolar. Men nu vid 23:30 började jag känna mig trött i ryggraden och värken smög sig på så vi tackade för oss och åkte hem. Tog nyss en värktablett och tänker nog vänta en stund innan jag lägger mig i sängen så att den hinner verka lite. Imorrn är vi planlösa vad jag vet :)

Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress