Kön på våran lilla

Fick en kommentar med frågan om vi vet att det blir en tjej. Förmodligen pga att snuttefilten har rosa i sig och kanske också för leopardpantsen? Men nix vi vet fortfarande inte vilket kön våran lilla har och det är så spännande så jag smäller av typ!!! Det har varit många gissningar från släkt och vänner och många tror på flicka medans en del är BOMBSÄKRA på pojke :) Jag gissade i början på graviditeten att det var en flicka men ändrade mig senare och har trott pojke mesta delen, men nu när vi närmar oss slutet så gissar jag på tjej igen. Om ca 1 månad så får vi veta :) Tyckte att snuttekaninen passar både pojke och flicka och detsamma med leopardpantsen- nästan så att dom är tuffast på pojke tillomed :) kan ni inte gissa på vad ni tror att det blir? Om ni orkar kommentera :) här kommer en bild på bebisens ansikte i profil från när vi var där sist för 2 veckor sedan.

Therese

Vinner man nått pris om man gissar rätt....:-) näe jag tror på flicka. Spännande att se!

Veronica

Jag tror kille

Natalie

Jag gissar på flicka! Och hejar på att du väljer blandade färger och mönster oavsett kön. Precis som jag ;)

Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress