1 juni

1 juni vilket innebär att idag kan jag säga "nästa månad" när folk frågar om BF :) Vi har varit och kollat in nya strömparken nu på morgonen Macke och jag och sen på loppis på Gamla Torget. Strosade en liten snabbis på stan också och var inne på Polarn & Pyret och kikade bl.a. Deras sommarrea börjar nån gång innan midsommar så tänkte vänta lite med shopping tills dess :) Idag har också flera okända (expediter) frågat nät det är dags
- Du har bara några dagar kvar nu va?!!
Magen börjar bli rätt stor nu med andra ord.... Just det vi har varit och hämtat tv-bänk till Axels rum också som jag hittade på annons. Det roliga var att kvinna jag kontaktade som lagt ut annonsen var en tjej som jag lärde känna under mammagruppen när jag väntade Axel. Hon fick sin son 5 dagar innan jag fick Axel sen. Vi umgicks några ggr när våra bebisar var födda men sen rann det ut i sanden tyvärr. Nu ska Anthony som hennes pojke heter börja i samma förskoleklass som Axel i höst :) Nu ska vi till Lindö- är hus och kattvakt till Mackes föräldrar i helgen :)

Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress