Joolz

Vet ni,,,, vi har redan köpt barnvagn :) det är ju världens barnvagnsträsk därute med alla olika vagnar, designer, funktioner m.m... Men jag visste från början att jag vill ha den här! När jag vill ha nåt vill jag dessutom ha det direkt! får för mig att det är den allra sista på jorden som går att få tag på.. Så är det med allt typ. Joolz Day Earth Edition 2013 i färgen Parrot Blue. Den är rätt dyr men vi lyckades komma ner några tusen i pris genom att beställa den från en hemsida från England. Kruxet är ju då att går nåt sönder eller så så har man ju ingen butik att gå tillbaka till och kräva att få det fixat. Joolz säljs inte överhuvudtaget i Norrköping så behöver vi laga nåt eller få nån ny del så är det Sthlm som ligger närmast skulle jag tro?! Men nu ska vi ju hoppas att den håller sig hel och ren! Leveransen från England tog endast 1 vecka, snabbt va?! Känns skönt att vi köpt vagn redan så att vi kan sprida ut kostnaderna lite, vagn brukar ju vara den dyraste prylen.

Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress