Toppendag!!
Macke fick lång sovmorgon idag, 12:30 kom han upp och då hade vi andra precis ätit lunch. 
Tog med Hedvig och Axel på promenad till Hemköp och tillbaka medan Macke åt frukost och drack kaffe i lugn och ro :) Han byggde även ihop en av de lego-ninjago-bilar som Axel fick i julklapp. 

Medan Hedvig sov middag så fixade jag till Saffransparfait och fryste in som vi ska ha till kvällen. Gjorde även en plåt med chokladmaränger som står i ugnen just nu. 
Macke har åkt iväg till Mekonomen för att handla spolarvätska.
Känner mig som en superbra flickvän idag måste jag säga, det gäller att kamma hem poäng de dagar man har lite extra energi! Så inkasserar jag dom poängen mot en egen sovmorgon/egentid nån dag!!

Ikväll kommer Madde (syster) och Niklas hit från Malmö :) Dom har även Iris (Niklas föräldrars hund) med sig.

Idag är jag lite nykär i Markus också❤️ Tänk vad en natt med ok sömn kan göra för humöret! 
Toppendag helt enkelt!
Veronica

Låter underbart!

Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress