Tisdag
Vaknade imorse och var rätt så säker på att det är onsdag men så är det bara tisdag. Man tappar veckodagarna lite nu när man inte jobbar känner jag. Inatt var jag vaken till 03:30 :( låg och vred och vände, fram och tillbaka, förmodligen för att jag hade tagit sån enorm sovmorgon.
 
Idag ska jag på en timmes gravidmassage igen :) Jag har ju varit på det en gång i början på februari, i vecka 14-15 tror jag att det var. Den här gången får jag ju lite nytta av det stora hålet i britsen som man lägger ner magen i :) Kl.11:15 ska jag vara där. Efter det kommer Anna hit på lunch. Senare i eftermiddag ska Macke och jag på första delen av föräldragruppen, idag är det personal från förlossningsavdelningen som håller i den och den håller på från 16-18:30. Axel ska vara med sin mormor under tiden :)
Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress