Massagen

Massagen var gudomlig!!! Välbehövligt också kände jag, nu har ju inte jag några som helst problem eller ont nånstans men jag är ändå lite spänd i axlar och nacke och det är oerhört skönt för en trött rygg med massage! När han masserade och tryckte på smalbenen så kunde jag känna att jag har lite kramp på gång som bara väntar på att komma ut, förhoppningsvis drev han bort det nu. När man masserar låren så känns det också lite, det är som om hela låret är ett enda stort blåmärke, kunde känna att det liksom var hårt och lite vätskefyllt. Jag ska nog unna mig en gång till innan det är dags att föda. Nu har jag precis ätit lunch och hade tänkt att ta en liten städning här hemma men så surfade jag in på en barnklädessida och hittade sån söt babyoverall så nu är jag för distraherad för att göra nånting haha. Den var ju inte billig tyvärr utan går loss på 600kr, men åhhh så fin! Visar bild sen om (när) jag köpt den!

Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress